2017. május 28., vasárnap

Szolgálati anekdoták - 128. rész

Nem hittem volna, hogy ilyen szolgálat is van. Azt sem gondoltam volna, hogy valaha IC-t fogok hozni a Déliből. Jártam már itt személlyel (classic húgyszagú ingával, régi By-onos szerelvénnyel, és Flirt-tel), gyorssal, Giganttal igazított különvonattal, szerelvényvonattal (V43 vontatta kocsikkal, Desiro-val, Flirt-tel),  és még tehervonattal is, de az IC eddig kimaradt. Legalább elmondhatom, hogy a munkaviszonyom megszűnése előtt még ez is kijutott. Most már teljes az életem!
Nem az.
A "lakberendező" meglepődött, hogy mennyivel korábban beértem. Ugyanakkor örült is neki, mert félő volt, hogy a mi Gyulánk elé kell menni az Ácson történt mezőgazdasági munkák miatt. Értsd: a Floyd felszántotta az állomás hetedik vágányát és bevetette pár tonna gabonával. Mindössze hét kocsiról van szó. Végül pár perc késéssel beérkezett, úgyhogy nem volt szükség rá, hogy a megfáradt dolgozót idő előtt leváltsam. (Bár abban a hírhedt 9:01-es, 580 km-es kanyarban mindenki azt várja, hogy leváltsák, -lökjék, -lőjék, -szopják minél hamarabb).


Nem meglepő módon az ötös Traxx minden szélvédője tele volt megszáradt és elkenődött rovarral. És az sem lepett meg, hogy az alatt a cirka nyolc óra alatt, amíg a gép az állomás hetedik vágányán dekkolt, egyetlen tisztaságért felelős munkavállaló sem jött oda lemosni a szélvédőt - pedig egész éjjel azt figyeltem, hogy mikor jön az illetékes. (Eseménylapon megemlékeztem róla). Mivel sejtettem, hogy így lesz, ezért magam előtt leganéztam, és az ablakmosó tartályt feltöltöttem hat liter vízzel - a semminél az is több.


Kijárok a Mátyás királlyal vontatott IC 930-cal
(Fotó: Süpek Robi mv. Ce)


Most pedig megyek aludni, mert délután zenekari próba, holnap pedig 9:01...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése