2017. május 13., szombat

Szolgálati anekdoták - 125. rész

Mint köztudott dolog, elkezdődött a Céges vontatójárművekre a dokkolók felszerelése. Nem kommunikál, de legalább tölt. Az elhelyezést -ha jól tudom - hosszas egyeztetés előzte meg. Amiken eddig jártam (Bz, remot Csörgő, Szili) jól sikerült. 
A remot Dacia-n az A oldalon a régi menetrendtartó állványra szerelték fel. Amíg a minap a 205-össel elmentem Komáromba szerelni, nem mondom, hogy leesett, de tudom, hogy egy Komárom - Tokod és viszont kanyart nem biztos, hogy kibírna. Rendkívül instabilan lett rögzítve, az egyetlen csavar, ami tartja már kilóg. (Javítást feladtam).
Ma - nem tudom ki helyett - a győri Húzón voltam. A gép 460 056. Sikerült úgy felhelyezni, hogy a főmegszakító és áramszedő kapcsolók kezelése - nagyobb kezűeknek, mint mondjuk én - elég zavaró. A bütykeim a dokkoló sarkát horzsolják és viszont. Az eszköz a képen látható szögig dönthető. Viszont nem fordítható el, így menet közben, ha netán a későbbiekben kommunikálni fog az MFB-vel, az információkat nem lesz túl kellemes leolvasni róla, hiszen csak épphogy nem párhuzamos a kapcsolósorral. Szerintem ezt is fel lehetett volna rögzíteni a régi menetrendtartó helyére.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése