2015. október 18., vasárnap

Szolgálati anekdoták - 85. rész

Nem tudtam mit vállalok... komolyan mondom. Szólt a vezénylő, hogy be kéne ugrani vasárnap az oroszlányi ingába egy kolléga helyett. Gondoltam miért ne plusz pénzért és túlórákért, meg hát nem Győrben kéne jelentkeznem és ráadásul nem is éjfélkor végeznék... Csupa jó. Jah, a vidámparkban a hullámvasút is az, mégis mindig van valaki, aki a végén elokádja magát. 
Meglepően fitten és kipihenten ébredtem a szolgálat előtt, azért biztos ami ziher lenyomattam egy kavargatós kávét indulás előtt... aztán még a nap folyamán utána küldtem négy csokis capuccinio-t. Továbbá megfejeltem még két A4-es méretű rántott szeletet rizs körettel és uborkasavanyúsággal (a párom meg örül, hogy végre normális kaját is fogyasztottam) és a cég által biztosított liter védőital mellett egy fél liter gyömbéres Kinley-t. Franc tudja miért, de rákattantam a gyömbéres cuccokra.




A szolgálati leírásban 5 pár személyvonat délelőtt és 6 pár vonat az MKSZ után volt feltüntetve a 12. számú vonalon (Tatabánya - Oroszlány). Az első kanyar hamar lement és csak a második után tettem egy felelőtlen kijelentést:
- Ez pite volt.
Sorban a harmadik forduló következett, amit a negyedik követett. A tatabányai tartózkodások alatt vagy a csokis capuccinio, vagy egy szál cigi léptette az óra mutatóit. Az ötödik kanyar előtt már vártam, hogy jöjjön a megváltó MKSZ. A szervezetem némi tápértékre vágyott. Ahogy az lenni szokott a kellemesebb időtöltés sokkal gyorsabb léptekben szalad el. A kezdeti látszat lelkesedésem gyorsan hanyatlott a kilométerek és a fordulók számának növekedésével. Az idő egyre lassabban vánszorgott és már arra vetemedtem, hogy a nyolcadik forduló előtti 10 percben szemhéjaim alá rejtettem látószerveimet. Amikor már csak kétszer kellett kimennem Oroszlányba a méla undor már állandósult az ábrázatomon. Utáltam az egészet. Talán ezek alapján kimatekozható, hogy a szolgálat végére milyen szintig jutott ez az állapot. 
Hazafelé egy szakaszban ültem a gyorsvonaton pár iskolába visszaigyekvővel és egy valamit megtudtam a mai fiatalságról, mégpedig azt, hogy egymást egyszerűen a másik apjának felelőtlen kilövellésének tartják és így is szólítják:
- Hallod geci?
A kommunikáció, vagyis a mondandó során (ami általában a hétvégi bulizás alpári és helyenként költői túlzásokkal tűzdelt elbeszélése) folyamatosan meg szólítja a hallgatóságát a mesemOdnó:
- Hallod geci? Úgy bebasztam geci, hogy smároltam egy csajjal geci -pocok nyerítés szerű nevetés- és hallod geci? Nem vágom ki az geci! - Társas pocok nyerítés.- Geci, remélem nem lett terhes!
Nos hát...egy ilyen kis gecinél, mint te, aki olyan, mint az apja (nem ismeri a fogamzásgátlás különböző módszereit) bizony ez könnyen előfordulhat...
Az én időmben a "baszd meg" volt a "menő" szleng...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése