2015. október 9., péntek

Szolgálati anekdoták - 83. rész

Mindenkinek van olyan érzése, hogy büntetik valamiért. A diákoknak a tanárokkal szemben azért, mert vagy sokat feleltetik, vagy sok a házi feladat. A vérkatolikusok Istenüknek tulajdonítják a büntetéseiket. Én a vezénylőket teszem felelőssé: büntetnek, hogy Győrbe kell szolgálatba jelentkeznem. Ritkán adatik meg -mostanában- hogy Komáromban történjék mindez. 



Aki eredetileg ehhez a vonathoz lett vezényelve, azt elküldték Cellbe egy esztergált gépért. Csak ott derült ki, hogy azt már a délután folyamán a célba juttatták. 
Én meg végre mehettem a Szanatórium vasútra a Púpos pótlóra. Tökéletes választás egy magam fajta fiatalembernek péntek estére. Elhitted?



Kicsit beborult. Aztán hol esett, hol meg nem. 


Tudom, szar a kép, de hát járó motornál használtam állványnak az ablakpárkányt. 
Mindig is lenyűgözött Tokod állomás, de nem értettem miért. Talán mert még hagyományos értelemben váltókezelői toronyból állítják a váltókat az állomás mindkét végén, több vágány is ágazik ki különböző ipari létesítmények felé -amik persze már nem üzemelnek. Kíváncsi lettem volna arra a bizonyos "hőskorra", amikor még nagy forgalom uralta a létesítményt.



Vajon az AlCuFer LuCiFer rokona?
Nagyüzem a Suzukinál. Teli kocsik várják az indulást.
(Itt a mozdony vezetőállásának tetejének szélén található vízelvezető csatornát választottam állványnak. Elsőre láttam, hogy ez jó választás volt.)



Valami szakértő elmagyarázhatná már, hogy a LÍRA szót, miért írták ezen a terhelésen Y-nal?


Oldal-járólemez-állvány nézet. (Jó ez a Sigma obi).
Ismét Tokodon. (Vannak ékezetes betűim, nincs elírás).
Itt már a több mint hatszáz méteres Suzuki vonat élén vártam az üzemszünet végét.


Memento.
A néhai üveggyár romjai hajnali háromkor, szintén Tokodon és még mindig működnek az "Ö" betűim. Csak az "Ű"-t szoktam egy csavarhúzóval külön nyomogatni, mert belefáradtam, hogy az Enter lenyomásával egy totál felesleges Ű is odaéktelenkedik egy mondat végére. Ezért kiszedtem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése