2015. június 30., kedd

Szolgálati anekdoták - 74. rész

Amikor először megláttam a módosítást a vezénylésemben nem tudtam eldönteni először, hogy örüljek e, vagy bosszankodjam? 43-perccel később kellett jelentkeznem ugyan, de így is maradtunk a hajnali 5 óra előtt és meghosszabbították 16:22-ig az eredeti 11:09 helyett. Azzal viszont tisztában voltam, hogy egy bakonyi szolgálatról lesz szó. Ide mindig érdemes aparátot vinni. Nem is feledkeztem meg róla. 



Vágányzár van jelenleg július 3-ig Győrszabadhegy és Pannonhalma között és ott citrom... akarom mondani vonatpótló busz közlekedik a megszokott romok helyett. A feladatom mindössze annyi volt, hogy kijussak Pannonba, leváltsak egy éjszakás munkavállalót, körüljárjak, majd pár órával később leváltani egy másik dolgozót, körüljárni és előkészíteni a negyed egykor Veszprémbe induló személyt. Mindezek után, két órával később az első leváltott szerelvénnyel felmenni Bakonyszentlászlóra és onnan visszajutni.


Ilyen oszlopokat itt láttam először.



1973
Ezt a dátumot se most vésték ide.



A sín kora ellenére masszív és biztos.



A csendé lett.



Kemény szolgálat volt...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése