2011. december 4., vasárnap

Szolgálati anekdoták - 9. rész

A betiltott fejezet

   A nap elején még fingom se volt róla, hogy vajon miről fogok írni. Arról, hogy vegyes érzésekkel telve álltam ....... (akartam is, mert már zavart az otthoni pihenés; nem is akartam, mert azért mindenütt jó, de legjobb...), vagy a ............. homoszexualitásáról, vagy arról, hogy Komáromban megint nem kapunk ......... egy frissen ........ ..........., vagy a ...... állapotáról... Már-már attól féltem, hogy ezúttal cserben hagyom az olvasóimat, de "szerencsére" jött két lelkes, bár nem túl precíz, a ....... berkekben méltán közutálatnak örvendő egyed.
   ............... érkeztünk, a meghirdetett idő előtt 2, azaz kettő perccel (betartva a ............ előírt ..........). Kisvártatva a .......... ........ tájékoztatott a fenn álló helyzetről, miszerint ..... a ....... és majd csak óra egész, vagy óra ötkor tudunk .......... Gondoltam magamban, jobb is, van időm felskiccelni pár szót az ........... a ............... és ......... Ifjú ......... addig "..... számolt". Pontban 21 órakor két ötven körüli, (nekem) nagyjából vállig érő kerti törpe osont lefelé a ......... ......... és ugrott fel a ........ "Kopp-kopp" -mondta az ajtó. "Mi a fasz...?" -gondoltam én. A következő pillanatban az ajtót egy szemüveges, kopaszodó stöpszli tépte fel, majd kiáltotta bele az éjszakába, hogy "......"! (Gyengébbek kedvéért: ez a .............. ....... rövidítése. Tetszés szerinti gúnyneveik: ..., .......). Na, mondok már csak ezek hiányoztak! Az első alighogy beért már tolult utána a második, de az köszönés közben már ...... is az ....... a .......! "Fújja meg!" -mondta ő. "Ha megfújom, akkor a többieket mivel ............ meg?" -gondoltam én. Addig a másik a ............... fixírozta, hogy ugyan árulja már el, hogy mit keres a ............, de tanult ........ rutinosan kivágta magát, hogy csak a ............. készítette el addig, míg várakoztunk -ami nagyrészt igaz is volt. A második mondatban már fenyegetően a .......... ...... kérte, de a ....... törpe hamar leharsogta egy "Előbb ...... .......!" csatakiáltással. (Nem tudom ezeknek ez a mániájuk, vagy erre gerjednek be?)... Hamar ..... egyet ő is, majd átnyújtotta a kért ...... A fenyegetős még "agresszívebbé vált" mikor látta, hogy a delikvens ....... már rég ki vannak töltve és így ő nem tudja a szükséges bejegyzést megtenni. Mikor kicsit elcsitultak, a ....... érdeklődött nálam a ... állapotát illetően. Mondok van némi hiányosság (itt egy pillanatra elgondolkodtam, hogy ha azt akarom, hogy elhúzzák a belüket mindenféle komplikációk nélkül, akkor a kevesebb néha több alapon elhintek valami jelentéktelenséget, majd nyugodt szívvel könnyes búcsút veszünk egymástól, így benyögtem neki) a .......... terén és gyenge az ....... ...... Erre ő: "...... .......?"   "Hohó pajtás, na most már tudom ki vagy! A te fajtádat lehet a legkönnyebben megvezetni, mert fingod sincs a ........! A kedves nejed, vagy a lányod szépen terpesztett valami fejesnél, hogy meglegyen a hiányzó pár év a nyugdíjadhoz, aztán most meg kiküldtek egy szaros ........., Te ormótlan fasz -amire hat órán át képeztek ki-, hogy a bozótból előugorva lecsaphass a gyanútlan ..........! Te tetű!" -gondoltam én. Mondok neki, nem ez .......... (egyébként az oldalára is fel van ......., elég jól látható betűmérettel). "Ahh... akkor a ..... a ......., ugye?" Mondok igen -" és .......... dobunk a tűzre szenet" tettem hozzá gondolatban. Sajnos hihetetlen magas szintű szakmai eszmecserénket a közben megérkező ............ zavarta meg, aminek láttán a két törpe szinte pánik szerűen hagyta el a .........., mintha valamely ....... ülne rajta. 
   Még most is kissé értetlenül állok az eset előtt. Ugyan is sem a ............ és ............, sem ................, sem semmilyen más ............, ...... nem kértek el tőlem. Nem volt látás, hallás, ... vagy prosztata vizsgálat, ......... ............. Semmi. Egyetlen dolog érdekelte csak őket: a ............ Gondoltam is magamban "Jöttetek volna pár nappal korábban! Igaz nem ......., de ha akkor az orrom alá dugja azt a ketyerét olyan skálát trombitálok a műanyag készülékbe, hogy még a kijelzőt is cserélni kellene, hogy kiférjenek a karakterek!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése