2014. július 23., szerda

Szolgálati anekdoták - 51. rész

   Ybl díjas lakberendezőnk és hűséges alattvalója, akit a cégnél mozdonyirányítónak hívnak -és szolgálatok teltek el úgy, hogy a nevét nem tudom, mert akkora paraszt, hogy be sem mutatkozik; utoljára igazi karakán mozdonyirányító a Kovács F. volt, meg talán a Braun Á., de akik azóta vannak... ahogy a K. Attila mfv. fogalmazott: ezek csak nevek- ügyesen szervezték meg a mostani éjszakámat is. Bár két ekkora zsenitől mit is várhatunk...
   Szóval mint szolgálatba lépéskor kiderült ez a két muskétás már órák óta próbált elérni telefonon. Engem! Akinek a Céges telefonja csak a komáromi Fűtőház kapuján való belépés után üzemelődik be, illetve távozáskor ki, valamint a privát készüléke hol itt, hol ott hempereg, utána is még napokig keresi a gazdáját, de szerencsére nem találja és hát ordítani se tud az a szerencsétlen telefon, mert néma (üzemben van állandóan). Feljelentkezéskor tehát közölte velem "a legnagyszerűbb felvigyázó", akit a hátán elviselt a Föld, hogy hívjam fel a Janit, mert már letelt a 12 órája és a 45 perce, és azonnal, de tüstént váltsam, mert bezárja a boltot, meg irgum burgum. (A Jani helyében otthagytam volna a picsába azt a fost a tehénszaros rendezőben, aztán oldják meg ezek a szervező zsenik legközelebb, hogy legyen időben leváltó).
   Nekem ez mindig rossz ómen, ha még fel sem jelentkezem, de már van kotta, mert ilyenkor tuti, hogy az utolsó percig gurulni fog alattam a kerék és a reszortosok rám förmednek, hogy milyen jogon írtam be a ki nem vett MKSZ-t? Ez most sem volt másképp, csak most elfelejtettem ráírni a papírra, hogy nem zabáltam-pisáltam-kakáltam.
   Azzal a rendkívül fontos vonattal végül eljutottam Öttevényig. Másfél óra matekozás után rájöttek, hogy elbaszták a lépést, ugyanis Hegyeshalom nem fogadja le a vonatot ezért azt Győrben kellene oszlatni és sem Nagyszentjános, sem Győr a haladón kívül mást nem intézett a vonat érdekében, pedig a menet értesítette mind a két állomás személyzetét. Így aztán körüljártam és visszacincáltam a cuccot a győri rendezőbe. (Azért arra kíváncsi lennék, hogy a két állomás szolgálattevői vajon kapnak e valamit azért, mert elkúrták -nem kicsit? Mert amikor mi toljuk el, akkor egyből jön a bércsökkentés, a részkártérítés, a fegyelmi, meg az egyéb fenyegetés!)
   Nem volt megállás: Győrből gépmenet szaladtam le Fradiba ("Franzstadt"), hogy egy hegyesi konténerszerelvénnyel újra megtámadjam a Nyugatot. Az előző naphoz hasonlóan ez is kurvára fontos lehetett, mert egyből vittek vonatra, pár percen belül megvoltak a papírok, még fel sem oldott rendesen a vonat, már jött a kalapácsos ember... fingani nem volt időm! Végül Győrben váltott le egykori tanítómesterem, majd onnan tértem haza önköltség. A pluszokat pedig vastagon karcoltam a szolgálati időhöz!



Herceghalomban a konténerekkel. Dacia NGY előzött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése