2017. június 19., hétfő

Szolgálati anekdoták - 133. rész


Jelentem a T. vezetőségnek... jah, most nem eseménylapot írok...
Túl vagyunk az év legrövidebb éjszakáján. 03:20-kor már világosodott Bakonyszentlászló felett az ég. Onnan tudom, ugyanis akkor... végeztem a féklöket állítással. 0:59-kor f... fejeztem be a mellék világítási rendszerének átvizsgálását. 01:19-re azért emlékszem, mert akkor éb... éberségi vizsgálatot tartottam. 02:11-kor meg visszamentem a mellékből a motorba. Hogy utána megkezdjem a nívók ellenőrzését, meg a féklöketek beállítását. Így telik egy zaklatottabb éjszaka Bakonyszentlászlón. 
Szerencsére reggelre átadták Győrben a Jereváni úti átjárót, így nem kellett buszozni, mint kifelé. (A 39528-asról azért készülhetett el Győrszabadhegyen ez a kép). Igaz, leaszfaltozva még nincs, de a vasúti szakemberek a munkájukat maradéktalanul elvégezték. Úgy suhantunk át az átjárón, hogy csak úgy porzott utánunk! 
Most 23-áig biztos nem születik bejegyzés, mert holnap Anthrax koncertre megyek. Addig, meg utána pi... pihenni kell!

1 megjegyzés: