2017. január 2., hétfő

Szolgálati anekdoták - 113. rész

Eljött hát 2017. Ránk tört, mint a TEK Lakatos Dzsézönsztetemre és nem ereszt. Meg fog taposni bennünket rendesen. Csak aztán az év végén senki ne hívogassa majd az irányítókat, meg a vezetőséget, hogy miért csak a fizetését kapta, amíg ők zsebre basszák a milliókat. Nem fogják jó néven venni, higgyétek el!
Ígérem, nem csak utalgatásokkal lesz tele idén se a blog, de ez most azért kellett. Mint a jutalom pezsgő. Igyekszem hű maradni a megkezdett vonalhoz, sőt azon leszek, hogy még jobbá, szórakoztatóbbá váljon a rovat, illetve az egész oldal. Mielőtt kérdés lenne: kötve-fűzve nem fog megjelenni! Sőt, a MOSZ-os vicclapban se kerül bele egyetlen írásom se! Bár egyesek szerint legalább lenne Zsiga bácsi írásai mellett még valami érdemleges. 
Ahogy azt már tavaly év végén - egy hete - pedzegettem, visszakerültem a tehénszaros győri ólba, hogy aztán több távolléttel ugyanazért a pénzért csináljam ugyanazt. Három benn alvással járó szolgálatot kaptam bemelegítésnek. Majd meghálálom...
A mai napra egyébként szabadságot kértem, amit nagylelkűen nem adtak meg. Helyette két olyan hétfő is van, amikor semmi szükségem nincs rá. A koncertjeink pénteken és szombaton vannak...
Még emlékszem - bár egyre fakóbb az emlék -, hogy volt idő, mikor figyeltek a munkavállalóra (meg a vezénylésre). A terhelést egyenletesen osztották el és ha a négyes túr működött, akkor két nap szabadsággal akár egy hétig otthon lehetett az ember. A magánélet és a hobbik szervezése szempontjából abszolút korrektül jöttek ki a dolgok. Most meg ha megkérdezik, hogy mikor tudunk próbálni, akkor egy hónapban van amikor csak három alkalommal. Plusz az egy-két fellépés. És ezzel egy időben elfogyott a szabadidőm is!
Inkább visszatérek a mai szolgálat ecsetelésére, mert csak elkedvetlenedem - megint.


Késő. Tessék, a mai termés:


Önköltség jöttem vissza Győrből ezért...
Sikerült életet lehelni belé. Szilveszter éjjelén üzemelte ki Morzsás Misi.


Annyira nem látszik, de ott a tejfehér üvegen túl van egy másik Gigant. (Amit később a Morzsás vitt el répázni). Negyven perc melegítés után felhívott a mozdonyos Norbi, hogy sikerült e beüzemelni és tudok e menni. Feleltem: beüzemelni sikerült, de a szélvédőn még nem látok ki. 


Sztárligeten már visszafelé a Metrans vonatával. 
A vonal legmagasabb pontján elő kellett szednem a napszemüveget, mert annyira zavart a visszaverődő fény.


Ismét hazai pályán, Komárom Rendező.
Két oldalról körülvesz a Metrans. A jobb oldalit hoztam, de mindkettőt Hercules vitte tovább. 
Ezt a tekercsest csak előkészítettem.


A föstékszagúval csak egy kilométert gurultam: a Rendező kezdőponti végétől a Személy ötig. Aztán betettem parkolóba és hagytam, hogy egyedül várja meg a friss személyzetet.  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése