2016. február 1., hétfő

Szolgálati anekdoták - 92. rész



Győrben nehéz bekerülni a Szerelvényező tartalékra. Vannak olyanok, akik oda vannak "betonozva". 
A néhai kocsijavítóban már egy ideje nem járt a biztonsági őrökön kívül más, de a Cég nem hajlandó tovább heti 4,5 milliót költeni az őrzésre, ezért az ott tárolt selejtes kocsikat most összezártuk egy csoporttá, és le lettek zárva, plombálva. További sorsuk nem ismert, bár bizonyos szempontból borítékolható...
Ezen művelet előtt a holland katonavonatok kísérőkocsijait szippantottuk és töltöttük vízzel. A feladat érdekessége, hogy ehhez Németországból külön ember érkezett, aki irányította a műveletet, ugyanis csak neki volt a kocsikhoz kulcsa. A szürke fekvőhelyes kocsik külön-külön aggregátorral -hozzá 1440 literes gázolajtartállyal-, felszerelt konyhával, több, zárt rendszerű WC-vel rendelkeznek és a DB Schenker tulajdonát képezik.


Autó a ház tetején...


Az egyik kocsi zárlámpájára már a méhek is beköltöztek, de elég elhagyatottnak tűnik.


"Végleg bezárva"...


Négy nappal később ismét Szerelvényező tartalékot adtam... volna... 
Az eredetileg kiadott gép műszaki okokból mozgásképtelenné vált, ezért Komáromból kellett hoznom egy másik gépet. Ha már arra jártam elhozatták velem a 010-es Gringót is napizni.
'Szentjánoson félrevittek egy kis pihenőre, hogy a rajdzset és a személy megelőzhessen, mert ez meg ilyen anyja picsája" (ahogy a szolgálattevő hölgy(!) fogalmazott)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése