2015. szeptember 9., szerda

Szolgálati anekdoták - 81. rész

Az alábbi bejegyzés a somogyszobi vándor megrendelésére készült. Így hát neki ajánlom -ha már a vizsgán épp akkor ültem mellette, amikor elb... bukta a classic Szergej típusát. Az is annak köszönhető, hogy annyira átmentem energiavámpírba, hogy a környezetem pozitív energiáit csapoltam egész nap... Vagyis amíg a vizsgám nem sikerült, biztosan. Most már legalább a vezénylőék nyugodtak lehetnek: az egyik munkavállalójuk -aki három és fél éve ideiglenesen állomásozik a győri fűtőháznál- újra 100%-os. Mehetek ismét a tehénszaros Délibe, meg Nyugatiba (bár ott önállóan még sosem jártam és felügyelet alatt is csak Desiro típus úton. Legutóbb, mikor Su ek voltam -az ám a forda baszki: Győrből egy gyorssal a Keletibe, ott előkészíted a semmit, aztán egy gyorssal vissza- felhívott a MOI, hogy ugyan legyek kedves áthozni egy Traxxot a Nyugatiból. Mondok neki, ne haragudj, de életemben nem jártam még vonattal a Nyugati és a Keleti között. Na, így ott is maradt a gép) és ismét éjszakázhatok, kapaszkodhatok és korcsolyázhatok a Bakonyban. Akár Flirttel is megtehetném, mert abból is meglett. 
Pótvizsgám előtti nap kisebb nosztalgiában volt részem. Nagyképűség nosztalgiáról beszélni a tizenegy éves céges múltammal, de az egyesről egy jó időre eltűntek a Szilis gyorsok. Augusztusban és szeptemberben kilométer kiegyenlítés címen GySEV V43-mal továbbítunk bizonyos ritkán megálló személyszállításra használt vonatokat. Nekem a 324-es jutott -az üzemnaplóban ráleltem egykori tanfolyamtársam kézjegyére, úgyhogy a 20-ason is mocorgott a gép nemrégiben. Többet vándorol ez a gép, mint Somogy szülötte -csak 610 nélkül! 


Még mindig azon az állásponton vagyok, hogy ezek a gyors, meg IC fordák kibaszott unalmasak. Komolyan nem értem egyes fűtőházak Nagy fordás urait -akik még a kummant fakezüket se képesek felemelni, ha a másik vágányon egy kollégájuk, sorstársuk jön szembe. Tudom, még a beírókban, de még a kocsmában se beszélnek a személy és teherre járókkal. A bunkók.- egyszerűen nem értem, mit lehet ebben szeretni? Ötödikén a győri Gyári tartalékon jobban éreztem magam (főleg, hogy mentünk a Szeszgyárba is), mint a flancos IC-n, vagy gyorson a Traxxal. Jó, a Szilis történet részben tetszett, mert vezethettem és fékezni is másképp kellett, viszont a hátam azóta se jött rendbe -nem mintha előtte túlzottan jó egészségnek örvendett volna.

A szolgálat végén írtam néhány sort a 011-es Traxxról, mert a hiba, amit már hetek óta vésnek a kollégák nálam is jelentkeztek. Tatabányán meg pislogtam, amikor a fázis után eldobta magát (HBU selejtezés) és megakartam állítani a cájgot. Kíváncsi vagyok mi lesz vele. 

A továbbiakban a bejegyzéseimet a facebook oldalon lehet majd olvasni. Ez a bejegyzés kizárólag külön megrendelésre jelent meg abban a csoportban, ahol sok ápolt jelen van. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése