2015. július 5., vasárnap

Mi folyik itt?

Általában követem a statisztikáimat. Hiúságból. Asszem... Eleddig meglepődtem azon, ha bizonyos havi statisztikai adatokat megdöntöttem. Kicsit meg is örültem neki. Talán tényleg jó, amit csinálok. Ami viszont ma fogadott, attól hanyatt baszódtam! Ilyen eddig tényleg nem volt. Mutatom:



Egy nap alatt 490 oldalmegjelenítés. Most vagy az történt, hogy a TEK, a MOSZAD, az FBI, az NKH, a vezetőség, meg a tököm tudja milyen szervek rá nem szálltak a blogomra és egyszerre készülnek rátérdelni a mellkasomra miközben a jogaimat sorolják, vagy valaki elolvasta az összes bejegyzésemet -kétszer. A héten a szolgálati anekdoták "fogytak" a legjobban, sőt általában azt valamiért nagyobb érdeklődés kíséri, mint a többit... 
Nagyobb meglepetést inkább ez okozta:


Az eddigi rekordom tavaly október 1055 olvasással, öttel maradt le az idei március. Aztán júniusban csak úgy ontottam magamból a szavakat -Lacink meg itta őket- és 12 bejegyzés született, ami 1847 olvasást eredményezett. Na most ebben a hónapban -június ötödik napján mondom ezt- egyetlen bejegyzés született (Szolgálati anekdoták - 75. rész), mégis már most az 1800-at nyaldossa alulról a mutató! 


Mit is mondhatnék? 


Köszönöm az érdeklődést!







folyt. köv. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése