2015. július 14., kedd

Kebleken melengetett kígyók

Nem tudsz úgy kilépni az utcára, hogy előbb-utóbb ne botolj bele egy ide nem illő tekintetű, bőrszínű, vallású és nyelvű egyedbe. Legalábbis városon ez van. Sajnos.
Sajnos, mondom én. Szegény rászorulók. Mondják a liberálisok. Csak hogy rászorulóból eddig is jól el voltunk látva, ráadásul még egy nyelvet is beszélnek velünk. Magyarok. Ellentétben ezzel a beözönlő hordával. Mindig van népvándorlás! Mondják megint a liberálisok. Persze, annak idején IV. Béla uralkodása alatt jöttek be -egyesek szerint rokonaim- a kunok, de őket beengedték, nem pedig kéretlenül jöttek. 
Nos ezek a szaracén, arab és indiai népek meg csak özönlenek az országba, egyre többen és többen. Kérdem én miből? Ki finanszírozza mindezt? Azt nehezen tudom elhinni, hogy a nélkülöző, üldözött, lelkileg összetört emberek ezrei összespórolták az útiköltséget! Könnyebben hiszem, hogy egy háttérhatalom, egy pénzügyi hatalom áll mindennek a hátterében, hogy Európát káoszba sodorja és bosszút álljon egy régi sérelemért... (Igen, a zsidókra gondoltam!)
Mivel a hivatásom a vasúttal kapcsolatos így gyakran találkozom ezekkel a lényekkel. Egyre barnább, feketébb egyedek jönnek szembe a peronon, kérdezgetnek vonatokról és hogy ahová őket utalták, ahhoz melyik járatunkra kell szállniuk. A táborok ügyesen megoldják a kérdést: amíg a vonaton utazgatnak, addig se kell rájuk vigyázni, etetni. Ezek meg koszosan, büdösen odaülnek, ahová Te. Veled utaznak. Egy levegőt szívsz velük. Vagyis beszívod mindazt, ami belőlük árad. A gyermeked is. Liberáliskám: gondoltál már rá, hogy mennyi fertőzést és betegséget kapsz el ezektől az afrikai, közel-keleti, ázsiai majmoktól? Ezek után remélem befogadod őket az otthonodba és összefekszel velük. Szaporodjatok és hozzatok létre minél több korcsot... Barmok.

Nagy táskás csoportra lettem figyelmes a Déliben várakozásom ideje alatt. Magyarok egytől egyig. Először a magyar tengerhez tartó turistának, vagy rokonlátogatóknak néztem őket. Tévedtem. Aktivista volt az összes. Liberális hippik, ahogy én gondolok rájuk. Vezetőjük egy csatahajó méretű, női hangú álszent -U.S.S. Liberal, ahogy elneveztem- így felelt lelkes társának, akit két Debrecenbe utalt kreol követett:

- Itt biztosan nincsenek jó helyen!

Az biztos, hogy ebben egyetértettünk. A gond az, hogy ő az állomásra gondolt én pedig az országra. 
Pár napja tűnt fel egyébként, hogy a már fenn említett fejpályaudvaron lévő Trio Pizza nevű kioszk egyik alkalmazottja szintén szaracén. Éj fekete. És nem beszél sokat magyarul. Értem én az esélyegyenlőséget, de tényleg nem találtak alkalmas magyart erre az állásra? Több ezer álláskereső van ebben az országban, akik kiválóan beszélnek több nyelvet! Vagy már ezért is adókedvezmény jár? 
Megkérdőjelezheti bárki a hozzáállásomat és csodálkozhat rajta, hogy fenntartásaim vannak a migránsokat illetően. Ugyanakkor ha az embereknek, az ismerőseimnek, kollégáimnak velem szemben is vannak fenntartásai és előítéletei, akkor nekem miért ne lehetne ezekkel szemben?
Fel kéne ébredni végre!
Ja, még egy nyüansz! (Igazából ez tette az I-t a pont alá): 

Megkezdődött a határzár építése


Szólt hozzám a cikk korán reggel. Gondoltam végigolvasom, mit takar ez. Legnagyobb meglepetésemre nem azt, amit a cím sejtet. Az hogy végigröhögtem a cikket az egy dolog, de hogy a semmiről ennyit írni és kiszivárogtatni azt, hogy az egész csak a sajtónak szól a legnagyobb bukta, amit valaha magyar olvasó ehetett az utóbbi időben. 
A szöveg rövid és tömör, nincs picsázás, kereken megmondja, hogy Mórahalmon (jelenleg a Szerb-Magyar határnál, Röszkétől nyugatra az első falu; szomszéd falu Ásotthalom, ahol Toroczkai László nemzeti érzelmű polgármester kéri a kormány segítségét a betolakodó hordák megfékezésére) elkezdődött a "határőrizeti célú ideiglenes kerítés építése" (a szovjet hadsereg is csak ideiglenesen állomásozott az országban -45 évig). Halkan odateszi a szót, amivel picsán rúgják az egész sajtó hacacárét: mintaszakasz. Vagyis ez csak egy dísz kerítés. Azt is megtudjuk hogy mekkora lesz: 150 méter hosszú! Nincs elírás, csak méter! Józan állapotban még le is futom azt a távot, ha esetleg nem sikerült messzebbről észrevennem azt a négyméteres magas kerítést, hogy aztán kikerüljem... Értem én, hogy primitív lények tartanak az ország felé, de azért egyik se fog megülni a 150 méter hosszú kerítés tövében és várni a jó szelet, hogy aztán alkalmas időben kidöntse előle. 

A következő poéntól meg már fetrengtem:

"A munkálatokat tegnap rendőri biztosítás mellett kezdte meg a honvédség." 

Most vagy a katonákra vigyáznak, hogy ne lopják el a gázolajat, a munkagépeket és/vagy a kerítést, vagy attól félnek, hogy a katonák fognak megszökni (a munka elől)? Vagy ezek már olyan gyáva katonák, hogyha meglátnak egy menekültet nem merik leteperni? Most őszintén: ha a zöldhatáron akarnék átkelni, akkor tuti, hogy nem arra megyek, ahonnan munkagépek zaja és parancsoló emberi hangok szűrődnek, hanem keresnék egy nyugodtabb terepet, ahol zavartalanul átléphetem az államhatárt. 
A rettentő hosszúságú díszkerítést egy lánctalpas buldózer és egy exkavátor segítségével 43 katona építi, akiket különböző alakulatokból verbuváltak össze -vagy a fogdából. A zsidó közeli Fidesz persze máris örömujjongásba kezdett -Mészáros Lőrinccel együtt, aki a MÁV ásványvíz beszállító tendere után elnyerheti a kerítések leszállítását is...

A déli határt 175 kilométer hosszan tervezik ilyen kerítéssel lezárni. Igazából a bevándorlóknak tök mindegy, hogy Szerbián, vagy Románián keresztül jutnak el hozzánk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése