2013. szeptember 11., szerda

Szolgálati anekdoták - 39. rész

Egy éjszaka, négy Óriás társaságában.


A sort a 037-essel kezdtem, komáromi váltással és Fradiig jutottam vele. Pár órát beszélgettem a helyi Felvigyázóval, meg a fűtőházi szekussal, majd nagyjából hajnali fél négy tájban érkezett a 028-as egy DuFis vonattal, amit átcincáltam Kelenföldre. Érkezésem után nem sokkal jött a váltás, én pedig egy hegyesi kollégát juttattam közelebb a megérdemelt pihenéshez azzal, hogy leváltottam a 143-asról. Azon csak elfordítottam a széket, a lábaimat egy másikkal alátámasztottam és várakoztam nagyjából fél nyolcig, amikor végre valahára megérkezett a 047-es. A fékpróbához készülődtem amikor is hívott az irányító, hogy ennyi volt, már nem fog beleférni az időmbe, hogy ezzel a vonattal elinduljak, úgyhogy az IC912-vel visszarobogtam Győrbe. Ekkor hallgattam a Consumptiont!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése