2012. szeptember 13., csütörtök

Csak semmi politika!

Már meguntam. Állandóan erről olvasok, ha belenézek egy újságba, felnézek az internetre, vagy kinyitom a tévét. Mindenhol a panasz, a zúgás, az elégedetlenség. Elegem van belőle! Nem kérek többet, torkig vagyok. Szeretném szépen csendben gyűjtögetni a kis pénzemet. Most ez a legújabb hobbim. Nem könnyű, de jól haladok. Ha minden jól megy pár hónap múlva be is tudok fizetni arra, amit kitűztem célul. Nem nyaralni szeretnék. Azt gyűlölöm. Ha négy napnál tovább kell itthon maradnom, akkor az utolsó nap végére már legszívesebben kinyírnék valakit.
Eldöntöttem, mint ahogy már oly sokszor az életemben kitűzök magam elé egy célt és addig megyek, míg véghez nem viszem, árkon bokron és embereken átgázolva. Most, hogy egyre zűrösebb a belpolitikai helyzet, megalakult a Roma Gárda, drágul az élet, a színvonal csökken, úgy döntöttem, hogy értékálló dologba fektetem a pénzem, olyanba, amihez vész esetén bármikor nyúlhatok, túl sok törődést nem igényel és könnyű hozzájutni, pláne, ha tudod hol. Jelenleg a feketepiacon 3-400 ezerért lehet venni jól működő AK47-eseket tölténnyel, úgyhogy...
Most hogy ezt leírtam és a legnagyobb lelki nyugalommal közzétettem már csak a T.E.K. embereit kell megvárnom, hogy az elkövetkező pár napot egy kellően hűvös és nyirkos, napfénytől és civilizációtól elzárt helyen tölthessem... Azért épp elgondolkoztam azon, hogy a sitkón ennél csak jobb lehet: ha nem nyírnak ki és nem vagy egy nagydarab baltás gyilkos kedvese, akkor kurvára el lehet ott lébecolni akár életfogytig is. Kaja, fűtés, fedél a fejem felett van. Időnként behoznak egy-egy komédiást nevettetni, lehet sportolni, és ha jól helyezkedem még a tévét is nézhetem. Csak nehogy jó magaviseletért szabadlábra helyezzenek... !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése