2018. május 17., csütörtök

B&W portraits: B

Azt találtam ki, hogy indítok egy új sorozatot. Az ötletet a legutóbbi ad hoc fotóriport adta, de nem elhanyagolható tényező az sem, hogy az a tetű Trékom haragban áll a facebókkal - legalábbis nálam. Egy nyomorult 1200x800-as képet nem tudok megosztani. Itt legalább nem szarakodik. Mondjuk ezek meg 5MB körüli képek, szóval gyakorlatilag eredeti méretben lehet élvezni - a műveimet.


A fotózás, mint hobbi a családom szerves része. Apám és a nagybátyám is lelkesen kattogtatott, persze ők még hagyományos filmes gépekkel. Aztán ez a szenvedély rám is hatott valamelyest, de sokáig nem foglalkoztam a kérdéssel. 2006-ban, vagy '07-ben vettem meg az első gépemet, egy Canon EOS350D-t gyári alap obival (18-55) és egy Tamron telével (55-200), amiken "véletlenül rajtamaradt" egy-egy polárszűrő - a gépben meg egy 4GB-os memóriakártya. Ettől függetlenül fingom nem volt hozzá, hogyan is működik a történet, így amikor az egyik ismerősöm kölcsön kérte, minden gondolkodás nélkül odaadtam neki, hogy használja. (A csajszi azóta képzett fotográfus lett).
Az én ismereteimet évekkel később, ezen bejegyzés képein szereplő fiatalember bővítette. Tőle tanultam el mindent, amit ma tudok. Egyetlen hibája: ő Nikon...


B cigivel a szájában született.


Nagy a hasonlóság - főleg fekete-fehérben -, de ez sem én vagyok.
2011-ben, mikor bekerültem a Vesztegzár zenekarba, meglepő módon hamar megtaláltuk a közös hangot - és nem a szakállápolás miatt. Sok mindent éltünk át és követtünk el közösen (például mi találtuk fel a "gang, sör + parti" kifejezést és a rocksztárok reggelijét, a Jack Daniels-szel felöntött csokigolyót), ezért rövid idő alatt ránk ragadt a "Beard twins" - a szakáll ikrek becenév. 



A kis 50mm-es kávédarálóját tisztítja. (Alighanem ez a kép csak 1200x800-as)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése