2017. április 20., csütörtök

Szolgálati anekdoták - 123. rész

Vannak, akik úgy kapják kézhez a vezénylésüket, hogy a havi kötelezőből nagyjából 30 óra az, ami nem tartalékra szól. Győrben - LBandival és a Mesteremmel - csak úgy hívjuk őket, hogy a "semmitérők". Semmi bajom nincs azzal, hogy valaki kisírja magának a fordáját, meg azzal se, hogy van olyan, aki mással végezteti el a "munkáját", csak hogy őneki ne kelljen kimenni vonalra. Inkább azzal van a probléma, hogy ehhez van aki asszisztál!
Időnként bekerülök magam is. Aztán, hogy hogy nem, gépről gépre ugrálok, a szokásos "ülök a kanapén és a távirányítóval babrálok" és a "Kristályban, vagy a Zöld fában jobb a kaja?" helyett. A nagyság átka. Ecsém.
Ma reggel feljelentkeztem a "Szerelvényező" tartalékhoz. (Jelezném a T. vezetőségnek, hogy az IVU-ban megadott tolatástechnikai azonosító nem felel meg a valóságnak!) Aztán mielőtt rendelkezésre állhatnék szól a felvigyázó, hogy ugorjak már ki a "Hangyára", és hozzak be egy remot Csörgőt a fűtőházba! Még jó, hogy lett rá típusom...



Aztán mocorogtam a tartalékkal is. (Ezúton jelezném, hogy a gépre rendszeresített rádió a toronytól nagyobb távolságra folyamatosan zúg)!
Fél 11-kor szól ismét a felvigyázó, hogy a 39514-est el kéne vinni a Vadasparkba. Jelen esetben azzal a remot Csörgővel, amit bevittem a fűtőbe. Kijártam, előfűtöttem, kivettem az MKSZ-t (a vezetőasztalt előtte a Cégtől kapott, több alkoholos törlővel alaposan áttöröltem), aztán elindultam a Veszprém felé. Tarjánpusztán cseréltem a mai napon első vonattal, a 39515-tel. (Azért volt az első, mert 10 óráig pályafelszabadítással foglalatoskodott a szakág). Vagyis a remot Dacia és Csörgő után átültem a 391-es Bz-re. 



Visszatérés után újra váltottam a Tigrisen. Nem tartott sokáig, mert 14:48-kor már Flirttel indultam Hegyeshalomba. 


Szóval én így járok tartalékra...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése