2017. március 20., hétfő

Szolgálati anekdoták - 120. rész

13%-os béremelés ide, vagy oda, azért a dupla Délis szolgálat még csak érzésre sem lett 52 kilométer az 520 helyett, vagy az 58 az 580 helyett. A megállások száma, a problémák, a seggfejek, de még az ellenszenves kollégák száma sem lett elviselhetőbb. 
Ellenben az ellenjuttatás ténye kellemes. Talán emlékeztek jó pár bejegyzésemben kértem Ilonkánkat, hogy egy kis pénzt adhatna még nekünk. A sirámom eljutott hozzá. (Ebből is jól látszik, hogy a kémek, besúgók jól dolgoznak). Úgy gondolom, most jövök egy köszönettel.

Köszönjük Ilonka! 

Ennek örömére naaaagy lelkesedéssel vágok bele egy újabb duplába. Akár Bendegúzt is idézhetném:
Ide még vagy ötöt!





Aztán kaptam sorban az egységeket. Indítottam egy 032-022 párossal. Győrben hagytam az elsőt. Gondolhatod, hogy aaz ezer ember hogy örült az egy egységnek a vonalon... Déliben kaptam meg a 042-t, majd a 118-ast. Utóbbi a 4946 után Győrben maradt. A 042 meg vízhiányosan fordult vissza a 022 társaságában. (Illetékesek -állítólag- értesítve).

4931-gyel haladunk, mikor bejön a vjv-m és közli, hogy menekülnek az utasok, mert a szmötyi kilöpitykülődött a klozetból és ha lehet, akkor a hosszabb tartózkodásoknál tárjam ki az ajtókat. A tatabányai váltást követően Herceghalomban a 022-ből az utasokat átterelték a hátsó egységbe az irányító rendelkezésére, a 022 lezárva folytatta útját.
Déliben várja a vonatot két népegészségügyi szakasszisztens. Aztán szemetelésen kívül semmit nem végeznek.
Megcseréltem. 

Óra egész körül szól a torony, hogy jön a nyolcra egy 006-os, ami az én vonatomnak az eleje. Legyek már szíves és faroljak rá az enyémre vele. (Ugrott a második MKSZ). 
8 - T2 - 10 - összezár. 

Szól az Ede, hogy állítólag(!) a 022 marad. Kérdem, hogy komolyan? Neki úgy mondták. 
Nekem nem.
Akkor utánajárunk! Indulás előtt 3 perccel szépen besétáltam az Ügyeletre, hogy megtudjam, akkor most mifaszvan? 
Tárt karokkal vártak. Mert nem tudtak semmiről. Mondok: megvárom, amíg kideríti, hogy akkor marad a 022, vagy nem marad. Kénytelen volt megemelni a telefont és érdeklődni. Végül kiderült, hogy marad. Alászolgája, itt a kulcs, én mentem.
Séta vissza. 
Hanyag tíz perccel vertük el a vonatot, mert az információ lassan áramlott. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése