2016. november 28., hétfő

Szolgálati anekdoták - 104. rész

Nem ezzel akartam kezdeni... illetve erről a témáról is akartam írni, de nem gondoltam volna, hogy ennyire szomorú vége lesz a történetnek... döbbenten állok az eset előtt és a tragédia, a fekete mozdony ismét eljött és elvitte egy kollégánkat. (Az IHO faszságot ír, mert két mozdonyvezető utazott a vezetőálláson).
Ismét szolgálat teljesítés közben kellett meghalnia egy mozdonyvezetőnek egy kibaszott idióta seggfej kamionsofőr miatt, a kurva életbe!!
Dühítő, hogy ennyi hadibarom közlekedik az utakon! Mi a faszért kell rohanni és mások testi épségét veszélyeztetni?
Egyszerűen nem térek napirendre a történtek felett...
Kibaszott szarul fog hangozni, de akár én is lehettem volna az áldozat, vagy azon győri, veszprémi, celli kollégák, akik koptatják arrafelé az acélt és személyesen ismerek, ugyanis járok azon a vonalon, ráadásul nem is ennyire masszív járművel, hanem Bz motorossal. Abban az átjáróban minden évben történik egy baleset!
Meddig kell még az életünket kockáztatni? 


Ezúton is részvétem a családnak!

NYUGODJ BÉKÉBEN MIKI!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése