2015. május 24., vasárnap

Keverék


Napok, vagy hetek is elteltek már. A rendszertelen életritmusom a szokásosnál is rendszertelenebb, rapszodikusabb és szélsőségesebb, mint valaha. Egyre kevesebbet, vagy egyáltalán nem alszom. Közben szolgálatba járok, próbákra, szórakozni, ismerősökkel beszélgetek, filmeket nézek, vagy csak elmegyek tekerni egyet a choppával. A rekord ébrenlétem 52 óra lett a napokban. Aztán a vendégemet elkísértem egy darabon, majd hazaérve aludtam három-négy órát. Eltelt megint néhány nap, amikor hol többet, hol kevesebbet sikerült aludnom, volt amikor 20-30 perc jött össze. Időnként rémálmaim vannak, de általában nem álmodom. Az ébrenléti szakaszban folyamatosan pörög az agyam egy rakás dolgon, ráadásul az egész katyvasz keveredik a szemcseppem okozta keserű szájízzel: zenekar, új tervek, ex-barátnő, következő gondolatok, napi teendők, kéne egy cigi, megint elfelejtettem cseppenteni a szemeimbe, zenekari szarságok, magánéleti szarságok, mit mondott akivel épp beszélgetek, miről beszéltem éppen, mit kell vennem otthonra, kék szempár és vörös haj, kéne még egy sört inni mert még belefér, és előröl az egész kicsit megkuszálva egyes dolgokat kihagyva másokat belehozva. Aztán az egész következménye az, hogy hajnali fél négykor vagy a blogomat írogatom, vagy fényképezni támad kedvem, vagy felülni a choppára és tekerni egyet, esetleg kiállni a gangra egy sörrel és cigivel a kezemben, mert aludni nem tudok. 

Hamarosan szolgálatba kell mennem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése