2014. szeptember 12., péntek

Gang, sör + képek

Ezen az oldalon már esett szó arról, hogy mi is ez a "Gang, sör parti", így ennek elemzésébe most nem folynék bele. Tessék visszaolvasni! A legutóbbi is rendhagyóra sikerült. Szolgálat után felhívtam a Bálintot, hogy arcon pörgés vagy valami effélére fogékony lenne e még, mert időben szabadultam? Majd a ház előtt találkoztunk és mivel hozta a kis gorilláját, nem maradt el némi képi rögzítés sem. 
Többször is hangoztattam már, hogy nem vagyok fotós, nem is áll szándékomban a képeimmel valami szakmai elismerést kivívni, mert csak ugatom a szakmát, de ha egy-egy kép jól sikerül, azt szívesen mutogatom. Így van ez most is.


Werk fotó, a második ebből a szögből (a gépet letettem az előtér járólapjára, az obi végét a küszöbre helyeztem. Elsőre az utcai lámpa nagyon bevilágított, így aztán pár centivel arrébb helyezve, a Gorilla lábainak takarásában már jól sikerült). A színek harmóniája miatt tetszett meg.


A kazánházról akartam egy képet sötétben, aztán valaki felkapcsolta a villanyt a lépcsőházban... hát ez lett belőle.


Werk fotó, kisebb UFO-jelenséggel.


Hazatelefonált éppen...


A koncepció hasonló lett volna, mint az előzőnél, csakhogy a bicikli csomagtartóját sikerült telibe találni. Ez van.



Gorilla és a fények összjátéka hosszú záridővel.

Ezt a képet nem én csináltam (az utómunkát leszámítva). Bálintnál ez a kép is valószínűleg más aspektusban jelenik majd meg.



Árnyék a falon.


Ördögi, nem? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése