2013. július 18., csütörtök

A váratlan vendég

- Jaj, Te kis aranyos! - hőköltem vissza riadtan a kis jövevény láttán. Fáradt voltam, csüggedt és kielégületlen. Hazaérve az esti rettenetből nem éppen hívatlan vendégek pesztrálásához volt humorom, viszont a sors pont egy ilyen merényletet készített elő.
- Hogy kerülsz Te ide? - Nem válaszolt, csak piszmogott tovább. Néztük egymást meredten egy darabig és közben arra gondoltam, hogyha már ilyen szép zöld és hosszú, akkor betekerhetném cigipapírba... de nincs itthon, úgyhogy szemeztünk tovább. A Sithek bosszúja DVD-n trónolt. Azon tűnődtem, hogy miért épp oda telepedett le? Lehet tetszett neki a színe, mintája, vagy ő is Sith? Nem vártam meg míg kiderül, inkábbfogtam a Pecsás korsómat és ráborítottam. Félreértés ne essék: nem volt benne sör - különben is leszoktam már a reggeli ivásról... A korsó-DVD-jövevény kombót végül kivittem a gangra, majd útnak eresztettem. 
Röptében még elejtett egy verebet, leszállt vele egy korhadt ágra és hangos csámcsogással marcangolni kezdte. Ekkor döbbentem rá, hogy ennyi horror épp elég lesz mára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése