2012. március 1., csütörtök

Szolgálati anekdoták - 17. rész

   Mostanában nem igen volt időm -másra se- arra, hogy gépet ragadjak és leírjam a magam kis hülyeségeit, amit úgy rendesen szóvá is tettek a "rajongóim"... hát én meg a vezénylőnek tenném ezt szóvá! Komáromi feljelentkezéseknél szinte hetente volt valami friss. Most minden addig friss, amíg haza nem érek, aztán elfelejtek mindent. Na persze ebben nagy "segítségemre van" az a sör mennyiség is amivel átöblítem a torkomat. Azt vettem észre, hogy az eddig is gyenge memóriám tovább romlott, vagyis az általam üdítőnek tartott szomjoltóval sikeresen felgyorsítottam a leépülésem... Minen esetre azért most megpróbálok szép sorjában visszaemlékezni...


































   hát ööö...




































   Eszembe jutott valami, bár nem szolgálati közlemény:
Az elmúlt időszakban rá kellett jönnöm, hogyha azt hiszed mindenki ellened van és úgy tűnik csak téged baszogatnak, akkor valójában Te magad vagy a növényi eredetű... az is aki ezt nem érti: gyökér!








   Erre a megállapításra épp egy éjszakás szolgálat után kellett rájönnöm... na, nem magamból kiindulva, hanem segítségemre volt egy ismerősöm... Jahj, eszembe jutott még valami! Idehaza alszom, békésen elterülve mint az eltaposott békák a forró aszfalton és egyszer csak felpesszen egy doboz sör (ennél már csak az a jobb, amikor arra ébredek, hogy a múlt éjszakai csajom alvás közben lepippant). Beszarok! Ilyen még nem nagyon fordult velem elő -és itt a sörpesszentésre gondolok. De legalább nem zajongással, lökdöséssel ébresztettek, mert az a halálom. Azt mondják akkor jobb elmenekülni a közelemből. A múltkor szerencsétlen Faby kapott ízelítőt belőle. Hasonlóan, éjszakás után odahaza fetrengés, egyszer csak csengetnek. Mondok bassza meg akinek ilyenkor van pofája felzargatni, hogy rohadna meg az a jó édes... (és hasonlók). Nem nyitok elsőre ajtót. Ha nem fontos, ha csak vízórát akarnak leolvasni, vagy a hittérítők, akkor úgy is elhúz a picsába a páciens, azt akkor alhatok tovább. A kitartóbbaknak háromszor is kell csengetniük, de attól még a fogadtatásuk nem lesz rózsásabb... De térjünk vissza múlt éjszakás szolgálatra. Szabadteheres voltam, mint általában akkor, ha nem Flirtre vezényelnek... (csak hogy érezd az undoromat: esztergomi, vagy sárbogárdi Bz-s fordát szeretnék inkább)! Na, a Flirtökről eszembe jutott még valami: a napokban egyre többet találkoztam olyan járművekkel, amikről holmi bunkó tahó sutyerák paraszt (igen, vannak ilyen mozdonyvezetők is) leszaggatja a rolót. Láttam már bejárati ajtóról hiányzó, vagy merevítőléc-töröttet, de van ahol a mellső szélvédő rolója hiányzik... DE SÍNESTÜL! Ilyenkor utazzon nappal szembe az, aki azt onnan levette, illetve javítás után kiadta/átvette! Kurva kellemes... Találkoztam olyannal is, hogy a hűtő zárja volt szétbarmolva. Most őszintén: ekkora a szegénység? Vagy az értelmi szinttel vannak problémák? Ha jól tudom kb 5 éves járművekről beszélünk...
   De térjünk vissza a szabadteheres világ keserű kenyeréhez. Indításnak önköltség Bicske. Az a helyzet, hogy hazánk szeretett hős fiának, vezérének, O. Viktornak bányája van a közelben és onnan szállítjuk naponta a 2000 tonnányi (jól látod, kétezret írtam) murvát Törökszentmiklósra. Fontos vonatok, ugyanis a mozdonyos megkérdezte van e vonalismeretem Szolnok felé. Örömmel mondom ilyenkor, hogy nincs! Sőt! A jelenlegi jobszabályokat elnézve nem is lesz! Ahogyan Taurus, Traxxxxxx, vagy bármi más új típusismeretem se! ... picsába, megint elkalandoztam... térjünk vissza a Bicskén lezárt V63 017-hez. Kinyitom, beüzemelem (meglepően gyorsan ment), majd osonok ki a kihúzóba, majd vissza, összeszedni a kocsikat. Beállítottuk mind a 25 kocsit a kettőre. Alig jártam körül, már ott volt a kocsivizsgáló, a szolgálattevő Laci hozta papírokat, írásbelit, menetrendet meg mia faszomokat. Hogy tovább érzékeltessem ennek a vonatnak a mivoltát: még be se fejeztük a fékbróbát már hívott a mozdonyos (kb 1 óra magasságában), hogy mikor tudok indulni? Baszod ha rajtam múlna a menetrend szerinti indulási időben 3:09-kor. Ehelyett alig nyomtam rá a "Fékpróba vége" gombra, már állt is a kijárat. A kurvaéletbe, bárcsak a fizetésemelésem lenne ilyen fontos! Meglódultam, majd Bia előtt tájékoztattak, hogy Fradiban cserebere, és hogy mit hozok vissza. Na, fasza, mondok, kellett ez nekem? Ha ezt tudom beteget jelentek! Aztán persze gyors váltások után már indulhattam is vissza Hegyeshalomba ETCS 2-vel! Azt magyarázza már meg nekem valaki, hogy mi a faszért nem lehet jobban elsötétíteni azt a kibaszott kijelzőt? Ez így túl szexuális (bassza a szemem)! Jah és még egy, ha már 152-es Gigant: az oké, hogy huzatos -melyik nem az?-, de pont ott fütyül be a hideg, ahol a nyakad van! Nyáron még elmenne, de akkor meg nem jön be. Úgyhogy kellemesen megfáztam, remélem annyira leromlik az állapotom, hogy holnap már ne tudjak felkelni se. Egyenlőre még csak fájnak az alkatrészeim, szorít a mellkasom és náthás vagyok, de még járni tudok. Igaz kicsit imbolygósan, de nem túl széles a lakás úgyhogy a faltól falig koccanás nem nagy kilengés...
    Nagyjából ez minden, ami eszembe jut. Most pedig megyek és visszafekszem! Csók a családnak!






ui.: Kérdezték páran, hogy egyes személyeket miért úgy nevezek meg, mint a bűnözőket szokták az újságokban? Már meg is adtad rá a választ: mert annak tartom őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése