2011. október 12., szerda

Le Crazy Horse Paris

   Novemberben ide hoznak egy rakás kiégett francia luvnyát, akiknek nem fagy be segge ha meztelenül vonaglanak egy huzatos színpadon! Ebbe tyúkfarmba összeszedték a legrondább, legkisebb mellű, lúdtalpas, szóval a világ francia típusú buláit, és most itt lesznek nálunk -jó drága pénzért- november 10-én és 11-én. Nesztek, a pénzetekért! Ez tényleg kell nekünk? Egy normális bordélyház nincs az országban, mert tiltja a törvény, de a vergődő csirkeólat idehozzák! Mi értelme van meztelen picsákat mutogatni, ha utána meg se dughatod őket? Ha elég ügyes vagy egy éjszaka alatt egy mai magyar diszkóban össze tudod szedni magadnak az "alapanyagot" és a végén még egy jó kis grupetto is összejöhet és csak pár rum-kólába, vagy vodka-narancsba kerül! Megnéztem a műsor egy rövidke előzetesét és el vagyok kábulva. Lehet hogy csak én nem értem, de azért megkérdezném, hogy  mi értelme van ennek az egésznek? A burzsázia már csak erre gerjed be? Vagy ez hőn szeretett vezérünk, O. Viktor első lépése a családbővítés felé? Vagy mi a rákos franc ez?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése