2010. december 2., csütörtök

Köszönöm...

Tőlem egyáltalán nem megszokott módon most ez egy kicsit nyálasabb lesz, de muszáj vagyok nagy nyílvánosság előtt megköszönni mindazoknak az elmúlt két-három hetet, akik szebbé varázsolták nekem! Ha tehetném egyenként és személyesen tenném meg, mint például akkor, 20-án este.
Igen, az az este felejthetetlen emlék marad számomra. Yoji fiammal közös születésnapot terveztünk ő pedig megszervezte. Hosszú idő után örülhettem annak, hogy öregebb lettem egy évvel. Ráadásul most sok olyan arccal együtt, akikkel már rég nem, vagy még egyáltalán nem is találkozhattam, vagy bandáztam. Volt akit akkor este ismertem meg (vannak köztük meglehetősen furcsa lények is, meg egy gútai srác, akiről két lány kivételével mindenki meg volt győződve, hogy buzi) és volt, akivel tíz év ismeretség után először koccinthattam és válthattam vele pár szót (és jót nevettünk a régi emlékeken -azon kevesen, ami közös). (Itt jegyezném meg, remélem még lesz rá mód, hogy tudunk töményezni akkor is, amikor nem lesz bennem 8 sör!) Örültem a jókívánságoknak a facebookon és az iwiwen is, nagyon drágák vagytok, imádlak benneteket! Azért nem ezekre a közösségi protálokra írom ki ezt, mert oda hosszú lenne (egyenként válaszolni is) és lefagyna a rendszer (vagy az iwiw vagy én). Jól esett, hogy kollégák állítottak meg csak azért, hogy pár szóval kifejezzék jó kívánságaikat.
(Bevallom őszintén, azért qrvanehéz így utólag, ennyi idő elteltével visszaemlékezni mindenre, pláne úgy, hogy azóta már elég sok minden lefolyt a... Aki a Dunára gondolt, nem ismer! Ha valakit, vagy valamit kihagytam kérem jelezze, vagy fűzze hozzá!)
Jah, még egy! Nagyon jól esett azon visszajelzések tömkelege, amit az olvasóimtól kaptam! Amin meglepőttem, olyanoktól is, akiktől aztán nem is vártam volna! Van értelme folytatni, amit kértetek is! Volt aki megkérdezte -időszakos vizsga környékén-, hogy honnan jönnek ezek? Erre csak azt feleltem, hogy "van akinek tudás van a fejében, nekem ez!"

3 megjegyzés:

  1. Hé, én erről nem is hallottam, szal bocsi hogy nem reagáltam. Most államvizsgázok, ugyhogy nem igazán vagyok szórakoztató társaság :(.
    Üdv: Cicu

    VálaszTörlés
  2. Már az osztálytalálkozókra reagálva nem erre :)

    VálaszTörlés
  3. Persze, hogy nem tudtál róla, mert ez általános oskolai találkozó lett volna, nem gimis :D

    VálaszTörlés