2010. december 2., csütörtök

Időszakos vizsga margójára - 2. rész

A blog megjelenése óta Sztivi haragszik rám. Legalábbis ezt olvastam le az arcáról, amikor a "kínpadról" lekerültem. Ahelyett, hogy örült volna neki, hogy "nah, igaz, hogy nem ír nekem időnként eseménylapot..." -mostanában a legkisebb hülyeségről is, de azt, hogy ha ne adj isten egyszer kihagyom, könnyebb szóvátenni- "azért örülök, hogy sikeresen levizsgázott. Nehezen hiszem el, hogy a barátnője örül a szakállának..." -ha nem is örülnek neki, de szeretnek vele babrálni- "... és, hogy öltözhetett fel egy vizsgára ilyen rednek módjára?" -ez van pubi! Ha hosszú fekete bőrkabátban és a vasárnapi fekete M21-es Volgával jelenek meg, akkor meg összerezzentél volna, hogy már megint itt az AVH? ... Rumcájsz bejött hozzám a szimulátorba, aminek csak azért nem örültem, mert nyitálták a lószállító ajtaját és olyankor nem láttam kivetített képet. Amúgy ezt, hogy megnézte a ténykedésemet úgy mesélte Pinyó felügyelőnek, mintha a világ legfontosabb feladatát vitte volna véghez és ezért most neki köszönet járna. Látszott rajta, hogy halálosan unja magát a sok értelmiségi között és inkább lenne valahol máshol, mondjuk a szabálytalanságok felgöngyölítésében. Most legalább érezhette, mennyire nélkülözhető...
Visszatérve az időszakos vizsgához és zavart elméjű fapinához. Mint azt jósoltam, nem kaszálta az embereket, hanem aratta. Szabályosan kombájnnal ment neki a társaságnak! Ment is a kapkodás, meg az átvezénylések sorozata. Amikor ott volt -tudomásom szerint- 10 ember bukott meg. Biztos odafenn kiadták neki az ukászt, hogy teljesítened kell, különben nem lesz szükség a munkánkra (a BGOK-éra) és akkor nem tudunk sulyos milliókat kifacsarni az aTrakciótól, a fő bevételi forrásunktól. Bár lehet, hogy neki ez már csípőböl jön. Annak örülök, hogy eddig megúsztam a személyes találkozást. Egy percig se mondom, lehet, hogy engem is behúzott volna a csőbe.
Remélem a lószállítókat és Ms. Antinumerát a jövő vizsgáinak alkalmával nélkülözik majd és akkor talán az így is nagy nyomás és a stressz alatt álló kollégák sokkal nyugodtabban vészelnék át ezt az időszakot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése