2019. október 5., szombat

Szolgálati anekdoták - 168. rész


Amikor megláttam a vezénylésben a három napos bakonyi túrám utolsó napját, először arra gondoltam, hogy két faszi véletlenül kiesik majd "a Zöld-ház" ablakán, mert a szerdai 3:50-es kezdéshez is benn kell aludnom a putriban és a pénteki éjféli végzésnél is. Aztán valahogy mégis úgy alakultak a dolgok, hogy nem lesz fényes ravatal a két elhunyt vezénylő földi porhüvelyei felett.


Az első nap remottal, vagyis hegyi oroszlánnal mentem fel, a következő kettőn a bérelt Berényivel. Csütörtökön a mirelit 514-es volt terítéken, pénteken pedig a tesója, az 516-os. Utóbbin legalább a fűtéssel nem akadt gondom.


Pénteken feljelentkezéskor Felvigyázó Vili mondta, hogy már keresték, vajon ki fogja vinni a 9448-at és a 9451-et. Ki más, mint én? Nekem csak annyi kérdésem támadt, hogy milyen járművel? Ugyanis a csodálatos MVA-ban, amire a Cég annyira veri a nyálát, valahogy elfelejtették felvenni a "Szolgálati adatok" rovatba. Mikor jöttem visszafelé Veszprémből a 39511-gyel ismét ránéztem, és hát az 516-os Jenbachert írták hozz. Pislogtam... mondok, ezek hülyék! Biztos valami elírás - már megint! Aztán mikor jártam be Győrbe és Táblás Lajos közölte, hogy a szerelvény 9448-nak folytat tovább, akkor eszméltem, hogy nem elírásról van szó, tényleg azzal megyünk. Néhány perccel később megkaptam az indokot is írásbeli formájában: Hegyeshalom állomás teljes "feszmentes"! 


Ekkor jöttem rá, hogy el kellett volna hozni az apparátot szolgálatba! Bár a silány térvilágítás mellett akkor lett volna esélyem jó képet lőni eme eseményről, ha állványról csinálom.
Azért a sok tibláboló utas fejét kellett volna látni! Volt aki akkor se mert felszállni, mikor előtte megálltam a járgánnyal! 
Azt azért elmondhatom magamról, hogy a győriek között - talán - én vagyok az első, aki 120-szal ment ezzel a jószággal! Eleinte még Vjv Tomival vicceltünk is, hogy most majd jól kikormolom, de aztán rájöttem, hogy Szombathely és Cell között bizonyára meg vannak hajtva.
Nem szoktam félni vezetés közben, de azért visszaútban, Mosonmagyaróvár előtt egy térközzel egészen az állomás első érintett váltójáig meglehetősen szitált a kicsike. De rájöttem, hogy nem a járgánnyal van gond, hanem a pályát kéne végre rendbe tenni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése