2018. augusztus 10., péntek

OT - Évfolyam találkozó 18 év múltával

A legutóbbi általános iskolai osztálytalálkozóra 2005-ben került sör... sor, az almásfüzitői Squash-ban. Ha jól számoltunk, akkor tizenegyen jelentünk meg. Ez most évfolyam szinten sikerült úgy, hogy a 2000-ben végzett két osztályban nagyjából 30-an voltunk. A frissen szült és egyéb elfoglaltságok miatt távol maradók hiányzását feljegyeztük! Következő alkalommal dolgozatot fognak írni!
Nagy barom voltam, hogy elvállaltam a fotózást. Bíztam benne, hogy legalább valaki előkapja a szuper-okos telefonját és szétkúrja mindenki retináját egy szelfi közben felvillanó vakuval, vagy hasonlóval, de aztán rájöttem, hogy basszus ez az én korosztályom, itt ez nem szokás!
Annyira dinoszaurusznak éreztem a társaságot - és egyben sajátnak -, hogy a vége felé már kezdtem szégyellni magam, amiért én mászok bele a jelenlévők szférájába az objektívemmel.
Viszonylag mindenki pontosan érkezett - pedig bíztam benne, hogy én leszek az utolsó, mert hát "aki a legközelebb lakik, az késik el a legjobban" alapon.


Lesből támadtam, hátha nem vesznek észre, de akit a TEK kísér, az nem közlekedik észrevétlenül.










Osztálykép - talán - '99-ből.
Már ekkor is eléggé kilógtam a sorból...
(A két karba tett kezű közül a jobboldali cingár)




Az utolsó évem így sikerült.
Kimagasló eredményeim érdektelenség miatt elmaradtak. 
(A személyes adataimat most takartam le)


Naplózás.
Utána következett a "kivel mi történt az elmúlt 18 év alatt" rész.


















Folytatás 2020-ban!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése