2016. július 10., vasárnap

101 kiskutya

Na most telt be az a bizonyos pohár!

Négy éve kérem a győri vezénylőket, hogy amint lehetőség adódik, tegyenek vissza Komáromba, hadd jelentkezzek ott, mert helybeliként a bejárás, satöbbi. Vigyorgás, ígéret és a téma kerülése az ment. Azt válaszolták rendszerint, hogy jelenleg nem tudnak ott munkát biztosítani számomra, mert sokan vannak. Elfogadtam az érvet. 

Pár hónappal ezelőtt tatabányáról kiesett egy munkavállaló egészségügyi okok miatt. Őt helyettesíti Gyros Misi. Aztán július elsejétől egy komáromi kolléga áthelyeztette magát az Hámánba, mert odaköltöztek. Dörzsöltem is a tenyerem, hogy na, akkor végre eljött az én időm. A kopasz még le is baltázta az utóbbit, hogy miért nem előbb szólt? Bíztam benne, hogy azért mondja, mert akkor engem már kapásból átírt volna ettől a hónaptól. 
Aztán jövök haza és szóba elegyedtem a felvigyázó-pótlóval. Meséli, hogy Győrből járnak Komáromba komáromi fordát járni a győriek! (690-ben)! 

ÉN MEG KAPOM A GYŐRI HAJNALI KEZDÉSEKET? Hogyan működik itt a rendszer? Nem érné meg a Cégnek jobban, ha mindenkit helyben jelentkeztetne? 

Felmerülhet a kérdés, hogy bizonyára olyanok jönnek ide, akik nem jók a Vadasparkba. Az egyik speciel pont olyan fickó, aki az összes Győrbe befutó vonalat járni tudja!

És még ne akadjak ki?

Tegnap jött velem haza egykori mesterem, akihez Füzitőre jártam V46 típusra. Igazából tőle tanultam meg, hogyan lehet jó ritmusban tolatni. Pár éve elhagyta a Céget, mert bár kérte, hogy Komáromban is szeretne feljelentkezni, mert jó lenne egy kis változatosság és nem csak állandóan azt a hat-hét tatabányai fordát csinálni, de nem teljesítették a kérését. Inkább felmondott és azóta "kisimult". Elmesélte, hogy mennyit mennek: a kötelezőt. Megemlítette, hogy ezért mennyi a juttatás - mert rákérdeztem. Aztán utána azt is megkérdeztem, hogy felhívjam e Füzitőt, hogy vigyenek be az Expresszel és akkor őt ott le teszem, hogy ne kelljen neki visszajönni a személlyel, meg hogy van e náluk felvétel? 

És van. 
Van még fény az alagút végén. Meg egy ultimátum. Vagy helyben jelentkezem, vagy abbahagyom ezt győri ingázást. Ennyiért és ilyen feltételek mellett ez nekem már nem pálya. Elég volt a hülyítésből, a kétszínű seggfejekből, az ígéretekből, a hajnal hármas kezdésekből, és az éjfél-egy órai végzésekből olyan telephelyen, ahová a bejárásom csak olyan időszakban lehetséges, amikor személyvonati közlekedés van. Nincs autóm, se motorom (mert nem telik rá az albérlet meg a -nyakamba akasztott- jelzáloghitel mellett), amivel bejárhatnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése