2016. március 27., vasárnap

Ezt tojta a nyuszi

Azon gondolkoztam, hogy mégis hogyan kéne változtatni az írásaimon -nem azon, ahogy írok, hanem amiről-, mert a Szolgálati anekdoták cím alatt futó sorozatot már kurvára unom...


Kitaláltam, hogy ha már itt a tojást szaró csokinyúl ünnepe a zsidók királyának feltámadásának időszakos évfordulójának napján, akkor elmesélem, hogy én hogyan töltöttem a családom körében, főt sonka és egyéb nyalánkságok körében. Nem volt se sonka, se család, nyalánkság, se feltámadó Jézus, csak három tehervonat, amit továbbítottam, meg egy mozdony, amit 480 019 jelzéssel láttak el és az egész barangolásban és az elegytovábbításban segített. 
A tudat, hogy ilyenkor dupla pénzért állok szolgálatba külön felderített. Jobban, mint a 3%-os béremelés, vagy 15%-os SZJA, vagy a legfrissebb Céges találmány az elmaradt készenléti bér, egyszeri 100ezer forint. Utóbbit kicsit feszegetném...
Pár nappal ezelőtt Vjv Reni világosított fel, hogy Ilonka nénénk által vezetett Cég tartozik nekünk nem kis pénzzel. A munkáltató beismerte és nagylelkűen felajánlott bruttó 100 (egyesek szerint száztíz) ezer forintot. Az kézhez vétel után annyi, mint a szellentés a viharban. Utána jártam és már idén, a harmadik hónap elteltével ennek az összegnek a negyedét illene megkapnom, nem hogy három évre visszamenőleg. (Amikor elszámolásról, bérről, túlóráról van szó, mindig könnyes szemmel eszembe jut 2013 nyara, mikor egy hónapban teljesítettem a rekordot: 28 szolgálat zsinórban... azt senki nem fizette meg). 
Aztán jöttek felsőbb szintről -leereszkedtek a pórnép közé- közvéleményt kutatni, hogy vajon ki elégszik meg azzal a korpával, amit dobnának. Jó néhányan aláírták a papírt -na az ilyenek adják fel a sztrájkot először, illetve adják el a lelküket is pár forintért, mert lusták, gyávák küzdeni azért, ami jár nekik és ahhoz is beszariak, hogy a felettük álló hatalommal szembeszegüljenek! Az efféle gyáva férgek miatt tart itt ez az ország, ahol és ezért lehet még hatalmon egy zsidók, első sorban Soros és társai által finanszírozott pártok, a földesurak! 


Az egyik 19 a másik egy híján húsz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése