2014. augusztus 17., vasárnap

Szolgálati anekdoták - 55. rész

Ma a szerelvényezőst adtam. Nem a tehénszaros Győrben, hanem ez egy futkározós fajta, komáromi jelentkezéssel. Volt már olyan, hogy sehova sem kellett mennem, volt, hogy csak Esztergomba személlyel és szerelvényként vissza Komáromba, de most teljesítettem a fordát. Tokod magasságában jeleztem a fehérvári felvigyázónak, hogy ha nem muszáj akkor nem caplatok Fehérvárra. Végül előfogattal (M47 1222) húztam délre, mint a vadkacsák. A mobil vizsgálók örültek ennek a csavarnak, mert így nekik a két masinát már nem kellett megvizsgálni, majd elintézik azt honukban. A Bz-nek egyébként se volt már túl sok épp visszapillantó tükre...


 Üldözési mánia, avagy Bzmot a kapcsolt toló! Komárom határában robogok a hulladékmenettel.


A nagy testvér mögé volt beszorítva a két tyúkól. Szívdobogtató élmény, ha az öreg Kolomna feldübörög!
Az istállóból a 252 és a 225 psz Bz-kkel jártam ki. Persze hogy a felvigyázónak az a motor kellett vissza, amelyikkel elcincáltam a másikat....


Igen, jól tetszik látni. Fél évvel ezelőtt, mikor az Osztrák munkanélkülieket hoztam, már akkor is fel volt írva, csak akkor elfelejtettem lefotózni. Az átépítéssel valószínűleg ez is el fog tűnni.


Pont elbasztam a képet, de sebaj, majd kommentálom: A közelebbi sínszál oldalán olvasható egy "ÓZD" mellette egy dátum: 1939... ha nem tudnám, hogy a háború alatt szarrá lőtték az állomást azt mondanám, hogy azóta itt van. A pálya állapotából ítélve akár így is lehetne. Szerencsére az átépítés már elkezdődött!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése