A gumigyár kiszolgálására épített kiágazást is elbontották a 415-ös váltóval együtt.
Bármennyire is modern jármű a Filrt, azért néha neki is elege lesz. Egy durvább kezelés hatására gondol egyet és eldobja a négy áramirányító közül az egyiket. (Mostanában fázishatár utáni fékezéskor fordul elő). Rendszerint egy kiüzemeléssel/újra indítással a hiba elhárítható. A napi sürgés-forgásban, ha nem jut rá idő, még az ember legyint egyet, hogy rendben van, végül is a menetrend tartható. Azt gondolnám, hogy ilyen esetben az, aki éjszaka rákerül, átveszi egy másik kollégától (és látja/figyelmeztetik is a problémára!), akkor a dolgozó fogja és kiüzemeli a jószágot! Nem kell neki egy óra, se fél, se negyed! Mindössze egy-két perc, amíg "lecsendesedik és felejt", aztán lehet visszakapcsolni és húzni a lóbőrt még három-négy órán át!
Ehelyett úgy adja át a munkavállaló, hogy 1. jármű A2 selejtezve, 2. jármű A, D, C kocsi klíma hiba, 2. WC gyűjtőhiba. Menet közben szól a jegyvizsgáló a hátsó egységből, hogy tekerjek lejjebb a fűtésen, mert veszettül meleg van. Füzitőt elhagyva felhív a külsős, hogy egy utas szólt neki, hogy a hátsó egységben a klozetból folyik ki a szömtyó. Szóval a reggel ilyen frankón indult.
Szerencsére a tehénszaros Déliben a 12-re vittek, ahol a "szakember" leszippantotta mindkét egységet és nekem is jutott időm egy frissítő újraindításra. Meglepő módon minden hiba eltűnt!
Jó poén a Fradi és Kelenföld közti vágányzár. Csak az egyetlen szombathelyi gyors, a gyorsított személyek és a nemzetközi "nagy ablakos" vonatok mennek az 1. vonalról a Keletibe. Csakhogy a mai fordám önköltséges részében a 317 számú IC van megjelölve. BKV jegyet persze nem vettem fel, úgyhogy felkéregettem magam a 345-re.
Mivel nem nézek tévét és nem követem a közbeszerzésen titokban ellopott milliók weboldalát, így nem tudtam, hogy a Kerepesi úton, a néhai gumigyár helyén mi fog épülni. De érdekelt, hogy miért lett két-három hónap alatt a hatalmas ingatlanon elhelyezett több emelet magas épületekből néhány halom rozsdásodó vaskupac és némi betontörmelék. Hosszas kutatást követően, nem csak azt tudtam meg, hogy ott sport komplexum épül (amit jövő nyáron a zsidók európai versenyén fognak felhasználni és később az MTK kezelésébe kerül...), hanem azt is, hogy új Duna híd épül a Déli vasúti összekötőtől pár száz méterre és hogy meghosszabbítják az egyes metrót.
Már megérte bejönni szolgálatba.
Mivel nem nézek tévét és nem követem a közbeszerzésen titokban ellopott milliók weboldalát, így nem tudtam, hogy a Kerepesi úton, a néhai gumigyár helyén mi fog épülni. De érdekelt, hogy miért lett két-három hónap alatt a hatalmas ingatlanon elhelyezett több emelet magas épületekből néhány halom rozsdásodó vaskupac és némi betontörmelék. Hosszas kutatást követően, nem csak azt tudtam meg, hogy ott sport komplexum épül (amit jövő nyáron a zsidók európai versenyén fognak felhasználni és később az MTK kezelésébe kerül...), hanem azt is, hogy új Duna híd épül a Déli vasúti összekötőtől pár száz méterre és hogy meghosszabbítják az egyes metrót.
Már megérte bejönni szolgálatba.
Azt a remegő kezű, igénytelen mindenit neki! Mint az ökörhugyozás.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése