Bakonyozni mindig jó. Még akkor is, ha Bzmottal mászik fára az ember. Na jó, negyven fokban nem akkora poén. Úgy gondoltam, elviszem magammal a legújabb képrögzítő játékszeremet, hogy ismét készítsek néhány izgalmas fotót. Menet közben, hevederes pályán, poros szélvédőn keresztül elég szerény teljesítmény született.
Az irodám asztala.
Miután az alkoholos kéztörlővel átsimogattam a felületeket sokkal kellemesebbé vált. Sajnos, amióta "nincs gazdája" a mozdonyainknak és csak le-fel mászunk rájuk, azóta csak pár kolléga veszi a fáradtságot, hogy rendbe tegye a környezetét.
A doromboló kis cica.
CAT 3512 B HD SC típusú dízelmotor. Összlökettérfogat: 58,3 l. Névleges teljesítmény 1700 kW (2278 LE). Nem a legnagyobb és/vagy a legerősebb jószág, de legalább csendesebb, mint az eredeti Pielstick PA4-185.
A természet lassan visszafoglal mindent.
Veszprémvarsány állomás bejárati jelzőjének előjelzője - ha esetleg az illetékeseket érdekelné (amit persze erősen kétlek)...
Bakonyszentlászló kezdőponti oldal.
Az angol mellékirányba az egykori téglagyár felé vezet(ne). A növényzet annyira elburjánzott, hogy a vágány pár méter után nem is látszik.
Az egykori bakonyszentlászlói bauxit bánya és annak öt vágányú állomása a fák mögött rejtőzik.
Lassan ez az ezeréves épület is az enyészeté lesz, hiszen pár éve lakatlan.
Kár érte.
Pár éve próbálom elkapni ezt, de most sem sikerült tökéletesen, de nem adom fel, amíg nem lesz egy tökéletes!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése