Jelenleg a tehénszaros Esztergomban töltöm azt a pár percet, ami a két vonat között a vezetőálláscseréhez adva van. Itt jelezném, hogy nem csak Flirttel és tehervonattal lehet nagy távolságokat, sok kilométert tenni, hanem Bz motorossal is! Ebben a szolgálatban cca 450 km vár a szerencsétlen sorsú gépkezelőre. Ilyen időben, illetve tavasszal és ősszel még elég könnyen elviselhető, de nyáron bezárva lenni ebben a tyúkólba, közel 12 órára, az azért valljuk be: embert próbáló!
Esztergom állomás átépítése egyébként jól zajlik. Vitya, a cigányprímás mit köpködhet, hogy azt a 33 milliárdot nem szórhatták el stadionépítésre....
Egyenlőre ennyi van kész. Szerintem az a peron lejt a vágány felé...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése