Mesterem helyett nyertem meg a mai bulit. Ledobta a tüzet! Ezúton is jobbulást kívánok neki! A sörödet megittam!
Eredetileg Pihenős lettem volna. Aztán még a vezénylés kiadása előtt felhívott az újdonsült vezénylőnk, hogy bevállalnék-e egy sichtet 19-ére.
- Mégis mi lenne a kotta? - kérdem én. Akármilyen szarságot azért én se.
- 5:26-ra jönnél, előkészíted a 9209-et, aztán fordulsz egyet a Déliben és kész.
Belementem. Mégiscsak "P" térített.
Aztán péntek reggel alig hogy belemélyedtem az álmomba éjszakás után hajnali nyolckor, mikor megcsörrent a privát telefon:
- Holnap 8:06-ra kéne jönnöd, mert csak Te értesz a Csörgőhöz. - azért, ha a vezénylő akar valamit, tud hízelegni na. Kár, hogy nem igaz...
- Erős túlzás, hogy értek hozzá, de legyen. - azt már nem mondtam neki, hogy a június második felében esedékes "Éves vizsgán" majd bebizonyítom neki, mennyire nem értek hozzá! Úgyhogy +2500 forintért elcseréltek engem is, meg gondolom a hatórási "szabad teheres" embert.
Valószínűleg fővárosi, távműködtetésű ajtóhoz szokott utasaim voltak javarészt, mert szegény Vjv Heninek rengeteget kellett szaladgálnia a nyitva hagyott ajtók miatt. Utasunk meg aztán volt bőven. Jön a jó idő, meg a hosszú hétvége és ezek kirajzanak! Erre az időszakra kitaláltak egy betétjáratot. A fordát győriek adják Győr-Zirc-Bakonyszentlászló-Zirc-Győr útvonalon. Tavaly ősszel szinkron Bzmotorral csináltam, most remot Csörgő, 3 Bhv és egy BDbh adta ki a 111 méternyi mámort. (A 39553 'Sze'lászlón egészül plusz egy Csörgő és X darab Bhv-val - mi hármat kaptunk). Hét, azaz 7 kapcsolási pótlékot vertem bele az MFB-be. A kenetlen csavarkapcsokkal, a rozsdás kutyafejekkel való találkozást, a gépről fel és leugrálást, és a kapcsolásonkénti hajlongást mindez nem tudja kárpótolni. A szolgálat után elfogyasztott doboz Borsodi Mester is csak megközelíti.
Holnap majd frissen, kipihenten megyek vissza 8:15-re, hogy elcincáljam a IC 930-at Sopronba, a párját meg vissza. (MKSZ után meg egy kört futok a Délibe).
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése