Vannak kollégák, akik csak bizonyos fordákba járnak. Nem tudni miért (de, valójában tudjuk) és éppen ezért azokba mások ritkán kerülnek be. Ilyen a már csak "Hegyesi alvós"-ként emlegetett szolgálat. Hogy én hogyan kerülhettem ide, az örök rejtély marad. Elírhatták. Vagy meglökték a vezénylő kezét, amikor készült a vezénylésem... a fene tudja. Minden esetre jól eltréfálkozhatunk rajta. Ennek ellenére nem panaszkodom, jól elütöttem az időt, melynek eredményét tenném most közzé. Hangsúlyoznám, hogy nem vagyok fotós, a képeimet se dicsekvésként, pózolásként szeretném a publikum elé tárni, hanem azért készítem őket, mert néhány ismerősöm ugyan szeretne eljönni velem egy-egy útra (ki ezért, ki azért...), erre még sincs lehetőség, ezért így próbálom őket némiképp kárpótolni a veszteségért, tudva, hogy azért ez teljesen nem adja vissza az elvesztett élményt. A képeim nem csúcsminőségűek, hanem az abszolút amatőr kategória, de vannak nálam kummantabbak is, akiknek azért van pofája a nevük után odabiggyeszteni a "photgraphy" jelzőt és inkább fognának fakanalat, vagy kapát a kezükbe, talán sokkal értékesebb részévé válnának a társadalomnak. Ez úton is üzenném nekik, hogy KURVA SZAROK A KÉPEITEK!
Megjöttek a takarítók.
A szekrényajtóit néhány év alatt fényesre simogatták a munkavállalók ruhái, így jól tükröződik rajtuk az utastérből beszűrődő fény.
A szekrényajtóit néhány év alatt fényesre simogatták a munkavállalók ruhái, így jól tükröződik rajtuk az utastérből beszűrődő fény.
Szotyolázik a tartalék.
Amíg takarítottak, körülnéztem egy kicsit az aparátommal.
Amíg takarítottak, körülnéztem egy kicsit az aparátommal.
Magánvasút pihenőben.
Előtérben az 5 km/h sebességgel bejárható pályarész kezdetét jelölő, mellette pedig egy lezárt vágányt jelző eszköz. Így haladunk...
Előtérben az 5 km/h sebességgel bejárható pályarész kezdetét jelölő, mellette pedig egy lezárt vágányt jelző eszköz. Így haladunk...
Lassan ereszkedik alá a köd.
Ezen a környéken, ha nem fúj a szél -az elég ritkán fordul elő-, akkor köd van, vagy nyár...
Ezen a környéken, ha nem fúj a szél -az elég ritkán fordul elő-, akkor köd van, vagy nyár...
Tükröződés.
Az utastér, ahogy kevesen látják. Nincsenek emberek, se neonvilágítás, csak ami kívülről beszűrődik, az utastájékoztató és az ajtózárás visszajelzők fényei. Alul a vizuális tájékoztató berendezés tükröződik vissza a vezetőállás üvegén. Mivel elég hosszú záridővel készült, így mikor a felirat a dátumról átváltott a névjegyemmé vált "INTERPICI "-re, az is a kép részévé vált.
Indulás előtt.
Hajnali fél ötkor zsíros köd nehezedett az állomásra.
Hajnali fél ötkor zsíros köd nehezedett az állomásra.
Kijárat: kettő sárga.
Szinte elveszik a ködben.
Hasítunk bele a ködfalba.
A térvilágítás miatt még rosszabbak a látási viszonyok.
Még mindig kitérőzünk...
A térvilágítás egy szupernovára emlékeztető fénygombolyag.
A térvilágítás egy szupernovára emlékeztető fénygombolyag.
Pihenő magánvasút.
Előtérben a Floyd "Nagy Dacia", mögötte az újonc FoxRail két Schulzere. A jobb oldalon az a sötétebb folt szintén a Floyd angoloktól vásárolt ezeréves hulladéka, mögötte a Kárpát vasút Nohabja (az összes közül az ér a legtöbbet).
Az első átjáró.
Valaki épp hazafelé, vagy munkába tart. Az a kék lézerkard szerű fény az utolsó törpe tolatásjelző fénye.
Látási viszonyok ívben.
(a vonatok nem kanyarodnak, hanem ívben haladnak)
Ez a híd 20 km/h sebességgel járható.
Hirtelen jött...
Azok ott már Rajka fényei.
Szinte hihetetlen, de pár száz méterre balra az osztrák határ, jobbra pedig a Felvidék van...
... arra egyenesen tovább, három faluval arrébb pedig Pozsony!
Indulásra készen.
Már a kijárat is áll. Az első vágányon pedig egy Laminát pihen.
(Tömöri Geri kedvéért: odpočíva opladičku opladky Laminatku maketa)
(Tömöri Geri kedvéért: odpočíva opladičku opladky Laminatku maketa)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése