Helyszín: Sopron, Fűtőház.
Testközelből még nem volt alkalmam találkozni ezzel a szovjet behemóttal, minden esetre hasonlóan figyelemre méltó, mint az M62.
Önköltségben jöttem ide a 004-es Gigantért, ekkor még épp vizsgálták.
Eddig se rajongtam Sopronért -egy kibaszottul unalmas városnak tartom, ha hűséges, ha nem-, de most még egy okom van rá, hogy ne kedveljem meg: vasárnap 11 óra előtt egyetlen éttermet nem találtam nyitva, ahol kajálni lehet. Bekaphatják a főztjüket is!
Testközelből még nem volt alkalmam találkozni ezzel a szovjet behemóttal, minden esetre hasonlóan figyelemre méltó, mint az M62.
Önköltségben jöttem ide a 004-es Gigantért, ekkor még épp vizsgálták.
Eddig se rajongtam Sopronért -egy kibaszottul unalmas városnak tartom, ha hűséges, ha nem-, de most még egy okom van rá, hogy ne kedveljem meg: vasárnap 11 óra előtt egyetlen éttermet nem találtam nyitva, ahol kajálni lehet. Bekaphatják a főztjüket is!
Helyszín: Sopron személy, 1. vágány.
Ezen a képen egyszerre együtt van a múlt, a jelen és a jövő.
Helyszín: Pinnye állomás.
Ha jól emlékszem az IC-vel kerültünk. Egyébként hihetetlenül ramaty a Győr-Sopron vonal és ez a gép még jobban kihozza a hibákat. Fordulás után Hegyeshalom felé sokkal simábban futott ugyan ez a jármű. Különben veszettül jó masina. Kíváncsi lennék rá, hogy mit tud terhelve, amikor közel kettő ezer tonna(!) van mögötte.
Gépmenetben így gyorsult Eneséről 0,6 kA-rel:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése