Vélemények, logikátlan logikai elmélkedések, gyűlölet és köszönet nyilvánítás, politika, közélet, uszítás nélküli felbujtás... szóval minden, amit tőlem egybefüggően sosem, vagy csak részleteiben hallottál, vagy mások mondták, hogy honnan származik...
2011. november 14., hétfő
Szolgálati anekdoták - 8. rész
A cím akár lehetne "Szolgálati anekdoták - 7.1" is, hiszen az esti szolgálatomban ismét a legfrissebb és legcsinosabb fehérvári Bzmotorossal volt szerencsém dolgozni. Bár azért nem nevezném 100%-ig szerencsének...
A fűtőházba érkezésemkor "Csinoska" a szín alatt pihent az "Élüzem"-mel szemben. (Valamikor lehet, hogy élüzem volt, de most egy rakás Élmunkás terpeszkedik benne). Mikor felszálltam rá, még most is az az émelyítő festék szaga volt, mint legutóbb. Az a fajta hűvös is megtelepedett már rajta, amiről nyáron álmodoznak az emberek. Az üzemnapl(op)ó tanúsága szerint semmi érdemi változás nem következett be a gép életében, viszont az állapota ahogy kell romlott: az utastér fűtése -ahol a megfáradt dolgozó szunyálni tér- gyenge, egyesek szerint nagyon -szerintem egyenlő a nullával; a hőntartó berendezés pedig füstöl. Mondok, persze-persze, megint csak nagyzolnak. Megnézem én azt magamnak! Kimentem a klozet melletti kapcsolószekrényhez, akku fel, motor indít, hőntartó kapcsoló elfordít, klikk -mondja a kapcsoló. Mondok, nem is füstöl e...ehhee...öhh.. khhhrhhhmm... mi a... ahhhááhhhh... öööhhhhh... pár másodperccel később, mint ahogy a nagy filmekben és klipekben lenni szokott léptem elő a füstből. A fenyegető nézésemet is előszedtem a jelenethez, majd körül belül egy jó percig próbáltam magamhoz térni -közben néztem, hogy burkolózik kellemetlen füstgomolyagba a fél fűtőház. Miután valamelyest kitisztult a tüdőm visszatértem a motorra, kitapogattam a kapcsolószekrényt -nyitva felejtettem a feljáróajtót és a vezetőállás nyílászáróit így hát a füst egy része megtelepedett azon a kis helyen (legalább elnyomta a festékszagot)- majd klikk. Még egy darabig ontotta magából a halált hozó szmogot, de aztán szép lassan lecsitultak a kedélyei...
A másik érdekessége a gépnek, hogy akárhogy is igyekeztem a hűtővizet 70 fokig emelni -út közben a jegyvizsgálómmal elindíttattam a hőntartót, mondván most úgy se szívja be a gáz senki (utas egy darab nem volt)- az utastérben továbbra sem emelkedett a kellemes közelébe a hőmérséklet, így a szűkös módszert választva megágyaztam a vezetőálláson... Egen, azt elég szűkösre tervezték a csehszlovák elvtársak úgyhogy lapjával próbáltam valamelyest pihenni, több-kevesebb sikerrel... Bárhogy is nézzük, hogy jó, felújított meg minden, de attól még az alapvető hibáit miért nem lehetne kiküszöbölni? Miért kell még hónapokig kisebb-nagyobb problémákkal futnia egy friss vizsgás gépnek?
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Várnátok meg amíg kifüstöli magát. Nekem is egyszer úgy 5perc után abbahagyta! :)
VálaszTörlés